Συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.

Πληροφορίες Παραγγελίας


Μέσω του καλαθιού αγορών
Στα Τηλ.: 6937486666 - 6944860843
Στα e-mails  giorgioalessandroscagliarini@yahoo.com
                   fratelliscagliarinishop@gmail.com
 

  • Τι είναι το καλάθι αγορών;

Το ηλεκτρονικό καλάθι αγορών είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι σε ένα πραγματικό εμπορικό κατάστημα. Καθώς "τριγυρίζετε" στο κατάστημα μας τοποθετείτε εκεί τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, αλλά αυτό δεν σας δεσμεύει να τα αγοράσετε κιόλας. Πρέπει πρώτα να περάσετε από το "ταμείο", να κάνετε checkout, να ολοκληρώσετε δηλαδή την παραγγελία σας.

Το καλάθι αγορών είναι ορατό σε κάθε σελίδα, στην πάνω δεξιά γωνία, ώστε να μπορείτε να δείτε τα περιεχόμενα του, καθώς επίσης και το συνολικό κόστος των αγορών σας, κάθε στιγμή. Μεταφέροντας απλά το ποντίκι πάνω στο πλαίσιο του καλαθιού αγορών και πατώντας το πράσινο βελάκι, μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα περιεχόμενά του καλαθιού, ενώ, πατώντας το κόκκινο βελάκι με το ποντίκι, το παραθυράκι του καλαθιού συμπυκνώνεται, κρατώντας ορατές μόνο τις βασικές πληροφορίες. Είναι πολύ απλό!

Επιπλέον, υπάρχει μια ειδική σελίδα του καταστήματός μας, που λέγεται "Καλάθι Αγορών", στην οποία μπορείτε επίσης να δείτε, αλλά και να αφαιρέσετε ή να τροποποιήσετε την ποσότητα των προϊόντων που έχετε προηγουμένως τοποθετήσει στο καλάθι αγορών. Για να μεταφερθείτε άμεσα εκεί, κάντε κλικ στο πλαίσιο που αναγράφει «το καλάθι μου», πάνω δεξιά στην οθόνη σας, ανεξάρτητα από τη σελίδα που βρίσκεστε.

  • Πώς τοποθετώ προϊόντα στο καλάθι;

Με το κουμπί [Προσθήκη στο καλάθι], που θα βρείτε στις σελίδες των προϊόντων, μπορείτε με ένα κλικ να τοποθετήσετε στο καλάθι αγορών ένα ή και περισσότερα τεμάχια από το προϊόν που σας ενδιαφέρει να αγοράσετε. Αν πατήσετε και πάλι το κουμπί [Προσθήκη στο καλάθι], ένα επιπλέον τεμάχιο από το ίδιο προϊόν προστίθεται στο καλάθι, και ούτω καθεξής.

  • Πώς αφαιρώ προϊόντα από το καλάθι;

Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε παραγγείλει. Πατώντας το εικονίδιο του "κάδου απορριμμάτων", που θα βρείτε δίπλα από κάθε προϊόν στη σελίδα "Καλάθι Αγορών", μπορείτε να το αφαιρέσετε. Αλλάζοντας τον αριθμό στη στήλη [Ποσ.] και κατόπιν πατώντας το κουμπί [Ενημέρωση ποσότητας] μπορείτε να τροποποιήσετε (να αυξήσετε ή να μειώσετε) την ποσότητα των τεμαχίων που θέλετε να αγοράσετε, χωρίς να χρειαστεί να περάσετε πάλι από τη σελίδα του προϊόντος.

  • Πρέπει να ολοκληρώσω την παραγγελία μου άμεσα;

Όχι, τα προϊόντα που έχετε διαλέξει παραμένουν στο καλάθι αγορών και μετά την έξοδό σας από την ιστοσελίδα μας για κάποιες ώρες. Μέσω ενός μικρού αρχείου που φυλάσσεται στον υπολογιστή σας, αν το θέλετε μπορείτε να συνεχίσετε τις αγορές και να επικυρώσετε την παραγγελία σας κάποια άλλη στιγμή την επόμενη μέρα, και δεν θα χρειαστεί να ξαναδιαλέξετε τα προϊόντα που είχατε τοποθετήσει στο καλάθι. Αν μάλιστα, εντελώς δωρεάν, εγγραφείτε ως μέλος-πελάτης της ιστοσελίδας μας, τότε το καλάθι αγορών δεν θα χάνει ποτέ τα περιεχόμενά του, εκτός αν εσείς επιλέξετε να τα αφαιρέσετε.
 

  • Πώς ολοκληρώνω την παραγγελία μου;

Με το πάτημα του συνδέσμου [Ολοκλήρωση Παραγγελίας] ακολουθεί μια μικρή διαδικασία, ώστε να επικυρωθεί η παραγγελία σας.

Η διαδικασία της Ολοκλήρωσης της παραγγελίας απαρτίζεται από τα εξής βήματα:

Βήμα 1: Εκπτωτικά κουπόνια
Με τα εκπτωτικά κουπόνια μπορείτε να πετύχετε καλύτερες τιμές στο σύνολο της παραγγελίας σας ή σε κάποια από τα προϊόντα της παραγγελίας. Εκπτωτικά κουπόνια μπορείτε να λάβετε μέσω e-mail ως επιβράβευση για προηγούμενες αγορές σας, είτε μπορείτε να τα βρείτε μέσω προωθητικών δράσεων. Αναζητήσετε κωδικούς στην αρχική μας σελίδα ή σε άλλους ιστοτόπους στο internet. Προσοχή: κάθε εκπτωτικό κουπόνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μία φορά και πιθανόν να έχει ισχύ για περιορισμένη χρονική περίοδο ή περιορισμένο αριθμό παραγγελιών.
 
Βήμα 2: Σχετικά με τα στοιχεία χρέωσης και αποστολής
Ελέγξτε τις πληροφορίες χρέωσης και αποστολής.
Αν συμφωνείτε πατήστε το κουμπί [Επόμενο].
Αν θέλετε κάποιος τρίτος, κι όχι εσείς προσωπικά, να παραλάβει την παραγγελία σας σε αυτή τη φόρμα προσδιορίζετε το όνομα και την διεύθυνσή του, πατήστε [Νέας διεύθυνσης αποστολής].
Το τηλέφωνο του παραλήπτη που ζητείται σε αυτή τη φόρμα είναι σημαντικό για την επικοινωνία με τον παραλήπτη, είτε είστε εσείς που κάνετε την παραγγελία, είτε κάποιος τρίτος.

Βήμα 3: Σχετικά με την μέθοδο αποστολής
Σε αυτό το βήμα απλά επιλέξτε τον τρόπο που θα αποστείλουμε την παραγγελία σας.
 
Βήμα 4: Σχετικά με την μέθοδο πληρωμής
Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής της παραγγελίας σας.

Βήμα 5: Επισκόπηση και Επιβεβαίωση παραγγελίας
Μια τελευταία ματιά...
Δείτε προσεκτικά την επισκόπηση της παραγγελίας σας με όλες τις έξτρα χρεώσεις ή τις εκπτώσεις.
Πατήστε το κουμπί [Επιβεβαίωση παραγγελίας] και ελέγξτε το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο για το μήνυμα επιβεβαίωσης της αποδοχής της παραγγελίας.
Διευκρίνιση: Αν δεν πατήσετε το κουμπί [Επιβεβαίωση παραγγελίας] τίποτα από όσα συμπληρώσατε στην φόρμα ολοκλήρωσης δεν αποθηκεύεται. Αν δεν θέλετε, τελικά, να υποβάλετε την παραγγελία σας, απλά αλλάξτε σελίδα ή κλείστε το παράθυρο του browser σας.

Επιτυχής καταχώριση της παραγγελίας
Η παραγγελία σας θεωρείται ότι έχει καταχωρηθεί επιτυχώς στο σύστημά μας όταν σας σταλεί ενημερωτικό email στο λογαριασμό σας, με τις αναλυτικές πληροφορίες σχετικές με την αγορά σας. Προσοχή! το έντυπο που θα σας αποσταλεί δεν αποτελεί παραστατικό της αγοράς σας. Την νόμιμη απόδειξη ή τιμολόγιο θα παραλάβετε ταυτόχρονα με την παραλαβή των προϊόντων.

Αν επιλέξετε να πληρώσετε με έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό,αφού επιβεβαιώσετε την παραγγελία σας, θα ελέγξουμε την διαθεσιμότητα των προϊόντων και θα σας καλέσουμε για να σας ενημερώσουμε για το πληρωτέο ποσό.
Αφού πραγματοποιήσετε την κατάθεσή σας, στείλτε μας το αντίγραφο της κατάθεσης μαζί με το όνομα και το Α.Φ.Μ. σας, είτε στο , info@fratelliscagliarini., ή ενημερώστε μας τηλεφωνικώς στα 6937486666 – 6944860843.
Έτσι θα έχει αυτόματα ολοκληρωθεί η συναλλαγή σας και θα αποσταλεί η παραγγελία σας.

Η εταιρεία " SCAGLIARINI LAZ. GIORGIO ALESSANDRO " καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας. Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ' όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωσή σας, σε περίπτωση που δε λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.